fredag 31 augusti 2012

Säsongshanddukar

Jag tycker ikeas säsongshandukar i grått och vitt är så fina. En ny köps in varje höst/vår och matchas till de enfärgade.

 Ikeas glasflaskor passar bra till sköljmedel. I den vita plåtlådan med lock förvaras tvättpulver, den har funnits i min butik och kommer från IB Laursen. Tvättbräda = ommålat loppisfynd, i trådkorgen - golvhanddukar.

Fina Fredagen kom till slut :O)

Ja, en kortisdag på jobbet blev det idag. Skönt att få komma hem och krypa upp i soffan med mina 

Passade på att foto när jag tvättade idag.

Godnatt alla fina!

Ps. Ann-Sofie: Jag köpte sjalen för bara några dagar sedan men de tar snabbt slut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Supermysiga handdukar!!!
Så fint in din tvättstuga. Det blir liksom lite roligare att tvätta med lite piff kring sig.
Fina lördag till dig
Kram
AC

Trillingmammans blogg sa...

Å du har det så himlans fint och pyssligt! Du inspirerar mig :)

Ha en härlig helg

Ann-Sofie sa...

Hej igen! Jag tog en lördagsutflykt till Kupolen idag och fick tag på sjalen!! Jippii!!/Ann-Sofie