måndag 17 september 2012

aj aj aj

Fjärilar och grå hösttoner. Tisha från KappAhls sommarkollektion.

Denna topp är en gammal favorit från HM.

 Supersköna leggings från KappAhl 199kr


Hej :O)
Har varit hemma idag med krasslig lillebror.
Själv har jag fått fasligt ont i ryggen.

Pysslade runt här hemma och vid ett tillfälle när jag skulle lyfta ner Loke i sängen, när han satt på min rygg parerade han åt sidan på något sätt varpå min rygg knakar rejält. Man liksom hör hur kotorna knakar och vrids åt sidan. Tänkte inte så mycket på det först men sen kom smärtan.

Jag har aldrig någonsin haft speciellt ont i ryggen, nu får jag igen för det tror jag bestämt. Vissa rörelser är grymma, de går knappt att utföra. Långt ner i ländryggen på vänster sida känns det i rumpan och ända ner i benet.
Men med min läkarskräck är det bara att hålla tummarna för att det går över av sig själv :(
Huamig, hoppas jag tar mig ur sängen imorgon.

Just ikväll har jag slut på mörk choklad åxå!! Typiskt ;-)

Hoppas ni är pigga och krya!
Kram

2 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

usch då, låter inte bra det där med ryggen. men vad är jag att säga som just nu har foten pakenterad i bandage.
vi sjuklingar..

Photo by Maria sa...

Aj aj aj.. Hoppas det går över annars får du försöka "glömma" läkarskräcken en stund.. Krya på ryggen..

Kram Mia