måndag 10 september 2012

Helgen



Hej fina bloggisar!

Helgen har bjudit på mycket. Både bra och dåligt men det dåliga skippar vi ;)

I lördags var jag ut med mina fina vänner Erica och Rolle. Det var ett helt år sedan jag var ut här i stan! (Ja inte på ön då utan på fastlandet). Vi var nyktra och det blev en ganska tidig kväll men rolig hade vi :O)

Jag, mamsen, Linus och Loke har åxå varit i Gävle och ätit gott och shoppat på Ikea. Köpte bl.a en lampa och en tavla till tv-rummet på övervåningen.

Linus har varit på barnkalas på simhallen där de har badat & busat, ätit pizza och fikat.

Moster bjöd på mat även på lördagen. Gillar´t

Summan av helgen är VG+ :O)

 Kram

1 kommentar:

Marie Louise sa...

Hallå Camilla..kanonfin blogg du har och vad duktig du är på att inreda...Har länkat din blogg till min blogg nu...(vitavidder.blogspot.com)
Kram Marie...