onsdag 12 september 2012

Klarar de sig?




 Morning!
Det kommer grymt mycket plommon på träden i år men tyvärr är de senare än vanligt efter denna "dåliga" sommar. Hoppas de klarar sig innan kylan tar dem. Vet ni om man kan plocka av dem och ta in dem, när de fortfarande är gröna, och låta dem mogna inne?

Det är så mycket så grenarna dignar och jag har styltat upp dem provisoriskt med trädgårdsmöblerna. Nästa vår ska de minsann beskäras.

Nu blir det en dusch och sen ska jag & lillprinsen fånga dagen!
Önskar er den bästa onsdagen :O)
Kram

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oj så mycket plommon ni har, hoppas de hinner mogna åt er.
Vad många fina inlägg jag har missat hos dig. Det när Loke tränar musklerna med de små kakfaten är ju bara för sött...
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Team Åsgård sa...

Fiffig anordning du gjort. Och snygg:))
Du kan plocka in dom om dom inte har allt för långt kvar men hur tidigt vet jag inte för jag har bara provat när dom är nästan mogna.
Kram:))