tisdag 25 september 2012

Plocka in hösten



Kossorna här intill börjar känna igen oss ;) Igår fick de rönnbärsblad och idag plockade vi våra falläpplen. Ojoj, vilket råmande det blev när vi kom :O)
Loke som inte har varit någon vidare djurvän har gjort helt om. Grannkatten som förr var rädd för lillprinsen kommer nu fram och "stångas" och gosas :O) Härligt att se. 

Storebror har alltid älskat djur, och nog skulle det vara supermysigt med en liten misse igen (synd nog har vi nu införskaffat en klösvänlig soffa, någon som har något bra förslag som håller katter ifrån klösning på vissa möbler förutom klösbrädor!).


Jag lovade en av er läsare att jag skulle visa sensommarblommor i mina glasflaskor jag köpte på loppis. Så blev det inte, har inte prioriterat uterummet i sommar så det får bli nästa år (håller fortfarande på och fejar där när andan faller på).

Ni får istället hålla till godo med dessa bilder :O)

Hoppas ni haft en fin dag tjejer!
Kram

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Vi har tre katter och ingen av dem har klöst på något olämpligt, men hur vi har gjort det vet jag inte.. =/ Så tyvärr inget tips..

Härligt med djur är det i vilket fall och kul när barnen med blir djurvänner..

Kram Mia