onsdag 5 september 2012

Vad blir det för mat?


Har ni hört reklamen på radion? Den när pappan kan svara sonen på alla kluriga frågor men inte på
vad de ska äta till middag. Jisses vad jag känner igen mig!


Nu funderar jag starkt på att börja handla Ica´s inspirations matkasse. Vi kan inte få den levererad till ön, men vad gör väl det. Kan lika gärna hämta den själv på vägen hem från jobbet.
Är det någon av er som har någon av ica´s matkassar? Skulle vara skoj att höra vad ni tycker, om ni är nöjda.

Idag började Linus Streetdance igen efter sommarens uppehåll. Skoj men det märks verkligen att skolan kört igång igen med längre dagar. Äldsta sonen är så trött på eftermiddagarna. 

Har nyss sett på Dallas, snabba vändningar & intriger - gillar´t.

Nu en kopp te & sen vila på kudden.
Nattis

1 kommentar:

Team Åsgård sa...

Den där eviga maten som ska hittas på varendaste dag. Jättetråkigt! Jag funderar också på att prova ICAs matkasse. Vi får också hämta här men det kan det vara värt bara jag slipper tänka:))
Ha det bra,Cicki!