måndag 15 oktober 2012

Kärt köp i Egypten


Finaste ramen som köptes i en liten butik i Egypten väntar nu på att prydas med ett sött foto på mina hjärtegryn (svårt då den stora inte vill vara med på bild speciellt ofta - får nog muta med något..).



Hej!

Hoppas er måndag varit bra :O)
För mig blev det en sväng till Gävle idag. (Visar pics imorgon).
Shoppat en liten liten sladd (som känns helt obetydlig men ack så viktig dock) till en bänkbelysning som jag tänkt köpa i snart ett år!! Så nu lyser det fint i kökets alla vrår :O)

Jag har blivit beroende av detta och klarar knappt en dag utan. Sååå, dax att mysa ner i soffan med just en sån ;) och försöka klura ut vilken sorts muta jag ska hitta på för ett foto tillsammans med storprinsen :O) (Ett svartvitt ska det bli iaf).

Nu blir det Ensam mamma söker..
Kram

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Jättefin ram.. Hoppas du hittar en muta som funkar så att det blir ett fint foto på barnen i ramen =)

De tabletterna åt min mamma alltid när jag var liten =) Jag har aldrig gillat dem..

Njut av kvällen..

Kram Mia