måndag 12 november 2012

Jaha, då har jag gjort det igen!!


Hej Måndagskväll!
Var ju som sagt på Ikea idag för att komplettera köksinredningen. Två av sakerna skulle hämtas vid utlämningen på baksidan och för andra gången nu glömmer jag bort det och åker hem (första gången var för ett par år sedan men ändå!).
Fick ett telefonsamtal, började prata och vips så hade jag kört flera mil innan jag kom på det! Som tur är går det att ta med sig kvittot nästa gång.. bara så att ni vet..ifall det finns fler virrpannor än mig som betalar och sen inte tar med sig grejerna hem ;)

Även om jag blir lika överrumplad varje gång cyberspace möter verkligheten och ni söta bloggläsare kommer fram och hälsar så ska ni veta att jag tycker det är jätteskoj :O)
Så tack för att ni kikar in här och välkommen ni nya läsare som skickat hälsningar :)

Vi har haft vår Mysmåndag i vanlig ordning och ikväll valde Linus filmen Neverland the legend of Peter Pan begins. Den var rätt bra, kul berättelse om hur han blev den "flygande" Peter Pan och med lite influenser från Avatar. Storebror tyckte iaf den var jättebra :O)

Kram

Ps. I bilen i morse: Jag berättar för lillebror varför jag åker så sakta, att det var väldigt halt på vägen. Loke svarar: Har dom inte tagit socker eller sand? :) För några dagar sedan pratade vi om att de brukar sanda eller salta på vägarna och det hade han snappat upp :O) Så se upp för sockerbilen!

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Lite kul men tråkigt att du inte fick hem sakerna nu då =)

Skall akta mig för sockerbilen =)

Kram Mia