lördag 17 november 2012

Lilltoan

 Lilltoan "pojk-toan" på övervåningen innan väggpanelen.

Hej hopp!
Under dagen har de sista brädorna kommit upp som saknades på lilltoan. Även en golvlist (som saknats i sovrummet i ett eller två år ;) har kommit upp och lite annat småfix :O)

Efter två nätters galej blir det en lugn hemmakväll för mig.
Lite galet kan nog tyckas av en del men min eftermiddag/kväll har spenderats (och är inte klar än) med att måla väggpanel :O)
(Ha det så skoj på dansen i Bollnäs ikväll Lena, Anders & Erika, nästa gång följer jag med :)

Imorgon blir det Gävle igen (för att bl.a hämta det jag glömde sist ;) och se om jag hittar ett litet handfat som passar in här på lilltoan.

Nu ska jag måla klart innan "Så mycket bättre"
Hej så länge!
Kram

Ps. För er som inte har mig som vän på FB. Jag har öppnat paketet! En Philips 47-tums TV låg det inuti. Jag vet inte än vem det är ifrån och om jag kan/vill behålla den. Vi får se.. :O)

2 kommentarer:

Frederica sa...

Det börjar ta form ;)
Nu är det ju nästan bara det roliga kvar..det som ger resultat alltså som kakel och så :)

Men OJ en TV? :)
Förstår att du blir osäker på att behålla när du inte vet vem det är ifrån än..

Ha en mysig kväll!
Kram Frederica

Anonym sa...

Vilket gulligt litet utrymme för en toa. Kommer att bli great.
Men vad konstigt och spännande med paketet.
Ha en skön söndag.
kram
AC