torsdag 1 november 2012

November & Höstlov

 Mitt lilla hjärtegryn.

 Snabbt snabbt bär det av in till ett "spökigt" Lekkompani.



 Tänk, varje gång jag ser dessa närbilder blir jag påmind om hur otroligt dålig jag är på att sminka mig. Jag tycker det är så fint med en läcker sminkning men har aldrig varit riktigt intresserad. Nu är jag det. Har ni tips på något bra makeup ställe där man kan få lite tips är jag såå tacksam :O) Gärna då i närheten av Mora (Borlänge, Falun, Gävle..).

 Fina Erica och söta Vincent (som ni ser längst bort i bild) var vårt trevliga sällskap under dagen.

Imorgon (om jag nu inte blir sjuk, känner mig hängig) ska vi ut på mer höstlovsskoj.

Hoppas ni haft en fin dag allesammans :)

Kram

1 kommentar:

Browneyedgirl sa...

Hoppas ni har det bra =) Kram och ha en härlig helg!