söndag 11 november 2012

Regn, blåst & Fars dag!

Kunde jag låta bli denna snyggelisnygga tisha!?
Absolut inte :-D

 Stickade tröjor klarar jag mig inte utan i vinter!

 Svårt att fånga den mossgröna färgen på bild.

Och en söt liten spets-top fick följa med hem igår :)


Trist regnig dag och en riktigt blåsig kväll!
Tur att det finns annat roligt att tänka på en dag som denna.
Fars dag!
Grattis fina pappa 

Det har hamrats i huset även idag. Får visa er under veckan :)

Mycket roligt är på G kommande vecka som jag verkligen ser fram emot :)
Det blir en riktig "mammavecka" :-D

Kram

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Så snygga tröjor.. Stickade tröjor klarar jag mig heller inte utan, frysråtta som jag är... Den med döskallen gillade jag med, är barnsligt förtjust i just dödskallar =)

Ha nu en fin fortsatt dag..

Kram Mia