tisdag 15 januari 2013

14:e Januari!!!


Jepp, det är min dag idag :O)
Min födelsedag!
Och jag har varit till bästa Lotta i Ladan för att bli fin i håret dagen till ära :O)
Det är så mysigt i hennes egen lilla lada, här på ön.


Fick ett stort paket med ett innehåll jag önskat mig. Vad får ni se sen ;)

Klockan hann visst slå över till nästa dag så det var alltså igår jag fyllde år (måndag ;)
Dagen har varit riktigt bra. Ledig med bara ett två-timmars långt möte som gick över förväntan :O) :O)


För er som inte visste det så vet ni nu hur gammal (ung) jag är ;)
Kram

5 kommentarer:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

grattis på dig♥
kram Gabriella
ps..skulle skriva fler kommentarer om du tog bort din robot kod;)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Stoort GRATTIS till dig Milla! Hoppas du får en underbar dag!
Stor kram
Jessica

Lindas plats sa...

Jag trodde du var yngre kram

Photo by Maria sa...

Grattis så här en dag i efterhand.. Hoppas du hade en kanoners födelsedag..

Kram Mia

Browneyedgirl sa...

Hej hopp =) Grattis i efterskott fina du. Hoppas du hade en bra dag!
Kram