lördag 26 januari 2013

Bus & Stoj

 Förra helgen var vi på julgransplundring i Gesunda bystuga. Massor av dans runt granen där självaste häxan från Tomteland dök upp och ville vara med och dansa :O)

Lillprinsen tyckte hon hade en otäck sångröst. Han var lite rädd men ändå nyfiken på Häxan.

Efter dansen dök även Tomten upp :O)

Häxan och Tomten började som vanligt att små-tjivas :O) Häxan tyckte minsann att "Tomaten" som hade en säck med godispåsar med sig till barnen borde ge dem en massa läskiga saker istället att äta.



Häxan fick inte som hon ville, godispåsar delades ut till barnen :O)

Hej Hopp!
Här ligger jag nerbäddad i sängen. Har visst fått flunsan jag med! Igår var ingen rolig dag med hög feber och ont överallt. Idag känns det allt lite bättre och jag har t.o.m fått i mig lite mat.

Ligger och drömmer mig bort bland resor, långt bort i underbar värme. Det får nog allt bli en, inom kort. En vecka i februari hade varit toppen :)
Nästa år åker familjen och flera i släkten till Thailand i tre-fyra veckor. Pojkarna längtar såå :O)

Jag längtar även till att ta tag i träningen igen. Ska ta hem min cykel, leta fram mina gamla spinningprogram och träna hemma på kvällarna varvat med styrka. Är bara såå sugen :)

(Tittar kanske in här igen om jag får alltför tråkigt i sängen ;)

Kram

Inga kommentarer: