lördag 9 mars 2013

Blandad kompott


Tjolahopp!
Ibland försvinner dagarna i full fart och inte ett enda inlägg blir gjort. Inte för att jag inte har något att visa utan för att jag har för mycket på gång de dagarna och inte riktigt hinner med bloggen.
Jag tycker det är buskul att blogga men den får inte styra för mycket. Känner ni detsamma?

************
Jag hade namnsdag i torsdags och hemmet pryds av fina tuplanbuketter :O)

*************
Jag var en sväng till Gävle i tordags och naturligtvis slank jag in på Ikea medans jag ändå var där :O)

***************
Har jobbat på KappAhl (och naturligtvis shoppat, fiiin skinnjacka och kamobyxor - visar sen)

**************
och dansat i Borlänge på Stora Björn :-D  (Sååå skoj, var ju så länge sen sist).


Nu har vi åkt till Malung och imorgon väntar Sälen :O)

Tjingelin och gonatt!

3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Härliga dagar du har haft =)

Ha nu en fin start på nya veckan..

Kram Mia

Frederica sa...

Helt rätt!
Blogga ska bara vara kul :)
Ha så skoj i Sälen!
Kram

Browneyedgirl sa...

Hoppas ni har det härligt =)
Ibland har man fullt upp och då blir bloggen lidande, så måste det få vara. Kram och ha det bäst =)