onsdag 20 mars 2013

Mer uteliv!

Inne på Tranan.

Eftermiddagssol i backen.
Lovely!


Förra helgen i Sälenfjällen!
Vi delade upp oss och alla gjorde det de tyckte var roligast. Det blev snowboard, slalom och längdskidåkning. En strålande dag i solsken utan kalla vindar på fjället.
Det var så länge sen jag åkte slalom (och jag har bara åkt ett fåtal gånger i mitt liv, verkligen inget proffs ;) men vad det var skoj :-D Njöt i fulla drag (förutom de första 5 minuterna innan de hyrda pjäxorna format till sig, för då kunde jag knappt stå upp). Vill upp igen och åka mer!!! Snart!!!

Mys med mackor och varm choklad i solen och gofika inne på tranan 

Snälla brorsan gav Linus en bräda med utrustning i julklapp och agerade snowboardtränare :O)
Lillkillen har humör så det är tur att det inte är mamsen som ska lära/hjälpa honom åka (dessutom kan jag INGET om att åka bräda..).



Nu ska jag och pojkarna tillbringa hela dagen tillsammans i städerna två. De är lediga från skolan idag :O)
Lek, shopping, fika, lunch & middag på stan väntar... :-D

Ha en finfin onsdag alla fina läsare.
Kram

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Härliga bilder .Låter som en skön onsdag.Kram Rita ♥

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Härligt med sol och slalom..vi är lite låsta för sådant sen Lilleman flytta till oss men det kommer fler vintrar..må så gott!
Gabriella

Team Åsgård sa...

Det där såg härligt ut! Jag började åka slalom när jag var 5 år och åkte flitigt upp till tonåren men nu har jag inte stått på ett par skidor på snart 30 år. Usch, va gammalt det lät! Det skulle va kul att prova om takterna sitter i:))
Kram! //Cicki

Photo by Maria sa...

Det ser så härligt ut, och vilka fina dagar ni verkar ha haft..

Ha nu en fin fredag i morgon..

Kram Mia