onsdag 27 mars 2013

Thailandslyx & Fejk


Förutom highlight extensions provade jag lösögonfransar i Thailand. Jag tog de längsta de hade (tänkte det var lika bra att köra fullt ut ;). Men jisses, jag som knappt sminkar mig i vanliga fall kände mig så fejkad och vågade knappt titta på folk.

Men man vänjer sig snabbt. Nu tokgillar jag dom och har fyllt på i Sverige.
Så himla skönt. Ingen mascara behövs. Jag känner mig sminkad och klar när jag vaknar med svarta långa fransar.

När vi ändå är inne på fejk. Har ni, eller vet ni någon som har gjort kosmetisk tatuering på ögonbrynen? Är lite sugen men vill inte att det ska se konstgjort ut. Jag är rätt lat och att ha sminket färdigt även där hade varit skönt. Bara lite läppglans när man ska gå ut och sen är allt klart :O)


Här har vi damen som fixade de fina fransarna på mig.

Nu ska jag åka och träna.
Stor kram till er alla 

Inga kommentarer: