söndag 3 mars 2013

Vasaloppssöndagen på is

 

Det blev ingen skotertur längs Vasaloppsspåret idag då den andra familjen ligger i 
maginfluensan. Trist men jag och pojkarna har istället roat oss på isen till gassande sol. Härligt det med :O)
Välkommen Mars och härliga vårvinter!

Till lunch blev det våfflor på friggebodsverandan. Härligt att grädda våfflorna i vinterträdgården.  Länge sen jag såg Loke äta så mycket :O)



Hej!
Ligger i soffan och slötittar på lyxfällan. Loke leker med Dinosaurier i badet, Linus sitter vid sin dator. Känns som en lyxig, lugn och skön söndagskväll :O)

*****

Imorgon är jag ledig sånär som på ett möte. Hoppas på finväder även imorrn.

Ooooppps, Lokis ropar, är visst klar i badet.

Kram på er!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Ja det var en riktigt härlig dag, blev vasalopps tittande på tv fast brink inte vann:-) Han är ju från mitt närområde. Sedan vart de pulkåkning för våran del. Hoppas ni slipper magsjukan och de som har piggar på sig snart Kram Jessica

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Usch för magsjuka men ser ut som ni har haft en riktigt fin dag idag ändå:)
Ha det så gott.
Kramar Jennie

Gardenhouse sa...

Vilken förträfflig dag från början till slut :)
Hoppas ni slipper magsjukan, den är ju gräslig...
Blev måndag lika fin? Här har det snöat.
Kram Sussi