tisdag 2 april 2013

April-utmaning


Jackan är köpt genom Campadre. Toppenställe att köpa märkeskläder/träningskläder till billigare pris :O) Älskar färgsättningen på jackan.


Mer träning
Kan verkligen rekomendera Class Gym till er som bor i Mora. Riktigt proffsigt gym med tillgång till allt man kan tänka sig. PT-träning i grupp eller enskilt, sjukgymnaster, massörer, barnpassning, bastu, lunchpass alla dagar (+ självklara kvälls- och morgonpass), proffsiga instruktörer, instruktörspass både inom- och utomhus, delmål med små presenter, mamma/babygympa ...

I april har en tävling körts igång, allt för att sporra oss tränande :O) Gillas!
En tävling som jag absolut ska delta i.

Jag har även kommit igång med PW´s nu som förhoppningsvis kan leda till löpturer då kondisen tränats upp. Känner att jag saknat träningen maaaassor. Börjar redan bli som ett gift. Måste bara hitta bra tillskott att ta före och efter träning. Äter jag för lite orkar jag ingenting.

Önskar er alla en toppendag!
Puss&Kram

Inga kommentarer: