tisdag 14 maj 2013

11-taggare


Nu sitter det uppe. Ovanför ytterdörren och jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill ha det.
Hemmet jag visade i förra inlägget hade målat sitt älghorn helsvart. Alltihop. Själv funderar jag på att måla bara träplattan. Svart, vit eller grå. Vad tycker ni??

Idag har jag haft ett möte med en PT på gymet där jag tränar. Vi har gått igenom lite övningar som jag ska göra i några veckor tills vi ses nästa gång. Så nu är det bara att köra :O)

På eftermiddagen har vi varit till Mora och tittat på Loke som haft dansavslutning/uppvisning. Nästa termin vill han visst byta dansskola till en där de dansar mer street och inte så mycket tjejigt ;O) 

Nu har båda pojkarna haft uppvisning. Linus hade sin i söndags. Vilka superduktiga killar jag har :O) Stoltaste mamman!

Imorgon blir det ett 12 timmars långt arbetspass. Ska ladda inför morgondagen med ett hett bad, go kvällsfika och tidigt i säng.

Kram

1 kommentar:

Lindblomman sa...

Snyggt älghorn!
Själv har jag ett uppsatt i köket ovanför kökssoffan, som jag har spraymålat vitt helt och hållet =)

Kram Lena