måndag 20 maj 2013

Svarta oliver




Hej finisar!
Känner mig så glad av att den underbara sommaren är här. Kan inte säga det tillräckligt många gånger :-D

En ledig dag har vi haft idag som vi tillbringat utomhus. Rensat lite, spelat kubb, haft picnic, städat friggeboden och plockat ihop saker till den stora loppisen, som jag ska vara med på i Mora nästa helg. Fler sådana dagar tack (tyvärr tror jag det blir regn resten av veckan).

På bilden ser ni ett av lillprinsens favoritmellanmål. Svarta oliver. Sötnöt, hoppas det håller i sig. Bättre det än kakor ;O)

Kram

Ps. De flesta foton jag visar här har ni som följer mig på instagram redan sett. Tyvärr vet jag inte hur man länkar dit men jag heter iaf: vitadrommarochoklad

1 kommentar:

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

visst är väl instagram kul..han är en gormet din gosse;) Hoppas att du får mycket sålt på loppisen.
Med vänlig hälsning
Gabriella