söndag 13 oktober 2013

Blåklockor och mojsig tröja

Idag har vi varit ute och grejat på gården i härlig höstsol. Tänkte plocka in  några fina höstlöv men kunde inte motstå en liten bukett blåklockor då gräsmattan är full av dessa vackra blommor. (Så jag håller mig fast vid sommaren ett tag till ;o)


Hej sköna söndag!
Snart kommer nog kylan tillbaka och jag försöker förbereda mig, huset, trädgården och pojkarna så gott det går. Utemöbler som ska bäras in, tjocka varma kläder och skor ska inhandlas, träd och buskar ska skyddas för rådjuren, utelampa ska monteras och lite renovering invändigt på huset. Och snart är det mesta klart.

Och vet ni mer, jag har tom handlat en massa julklappar redan! Ingen julpanik ska in i detta hus i år ;O)


Det blev en varm och go myströja på Cubus till mig. Passade på då de nu hade 20% på allt under helgen. Hittade även en fin vinterjacka där till Loke (Sista affären vi var till i hela Mora, efter galet många provade jackor. Han är noga den här killen ;O) Men det var helt klart den snyggaste åxå så värt all väntan).

Trevlig fortsatt kväll!
Kram

Inga kommentarer: