söndag 20 oktober 2013

Säljes



Köksbord, stolar och dynor säljes. 1700kr
Längst bort ser ni extraskivan som lätt kan fällas ner om man vill ha bordet mindre (för 4 pers.


Fyra av dessa stolar samt fyra vita dynor som syns på bilden.


Köket i vinterskrud med svarta detaljer.

Vår

Lillebrors favorit.

Sommar

Goding


Bordet och stolar är i shabby chic stilen. Gillar man inte det är de i behov att målas om. Själv tycker jag att det är det som är charmen :O)

Det går bra att lämna kommentar här eller maila mig vid intresse: vitadrommarochchoklad@hotmail.com


3 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Åhhhh... Hade jag bott nära dig så hade jag köpt det på momangen..
Du blir säkert av med det..

Kram Mia

Melina Davideit sa...

Hejsan!
Jag undrar om du har bord, stolar och dynor kvar till salu?
Maila mig gärna på melllsson@hotmail.com !

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Tyvärr är det redan sålt Melina.