onsdag 2 september 2015

Gymträning, dans, fotboll & löpning





Go'kväll!

 Det känns i kroppen idag efter styrketräningen igår. Rejäl träningsvärk i armarna kan jag lova.

Men danskursen jag började igår kväll var lugn så där var det ingen risk att ta ut sig :-) Det var en West Coast Swing-kurs och kan nog bli himla skoj. Är dock lite otålig när det gäller att trampa in grundsten, vill att det ska gå fort/fortare fram :-P

Min lilla fotbollskille hade fotbollsträning igår och idag var det terränglöpning på elljusspåret. Det går bättre och bättre att springa på serietävlingarna och jag är så stolt över min goding.

Imorgon blir det träning för min del igen. Det var skönt med en vilodag idag, är lite rädd att en förkylning håller på att smygs sig på...

Det är ju trots allt september. En månad då alla tycks fylla år eller är förkylda (lr både och)!


Inga kommentarer: