onsdag 7 oktober 2015

Carlssons Utsikt bed & Breakfast






Det var tänkt att vi skulle bo på hotellet intill Gekås men då det var fullt fick vi leta annat. Vi bodde riktigt mysigt på Carlssons Utsikt Bed & Breakfast som ligger ca. 20 min därifrån. Ett hett tips!

I det ena rummet som gick i blått sov mamsen och mina mostrar.
Synd nog tog jag ingen helhetsbild på rummet.

*******






I det röda rummet mittemot bodde jag och mina kusiner.

Det fanns ett till rum som agerade kök/bibliotek/samlingsrum. Där hade värdparet tänt en brasa till oss när vi kom. Så mysigt och välkomnande.
(Glömde helt bort att fota där) 

*********







För att komma till badrummet fick man gå till en intill liggande byggnad. 
Lite läskigt då det blev mörkt men det löste vi genom att gå två och två, precis som då man var yngre ;) 

*********

Ett mycket mysigt, hemtrevligt och charmigt boende på landet, om man inte vill bo mitt i smeten.

*********

Inga kommentarer: