måndag 26 oktober 2015

Rosa månad





Då var det måndag igen men ändå en skön känsla. Höstlov och solen skiner! Linus har kompisar här denna vecka och man ser knappt röken av honom. Loke är i Stockholm. Så för omväxlings skull har jag det väldigt lugnt. Städar jag så är det städat tills jag själv stökar till. Händer inte alltför ofta, hihi.
Men måste erkänna att jag är rätt bra på att stöka till jag med.

Nu har jag tid att pyssla vidare på mina projekt. Roligt roligt även om jag såklart längtar efter min lilla kille som inte är hemma.



Mitt stora hjärta som är borta och jobbar, kom hem igår med en vacker rosa bukett. Älskar't!
Det blev en mysig kvällspromenad och bio.


Linus hade med sig två kompisar och vi tyckte alla 5 att bion var väldigt bra.
Inte så mycket action som vi väntat oss med ändå klart sevärd.

Nu ska jag gå ut på en power walk.
See you!

Inga kommentarer: