lördag 23 oktober 2010

Mina fynd!

 Såå söta, tur att jag nyss rensat ut en massa här hemma ;)

 Vispar till lekstugan för 1kr/st och assietter hittade jag på loppis.

 På Lantliv i Leksand hittade jag den fina olivkransen. 

Mer loppisfynd!


Hej på er!
Det blev lite köp idag iallafall ;)

Vi har besökt en hel massa loppisar och inredningsbutiker i Mora, Rättvik och Leksand. En riktig mysdag som vi snart kommer att göra om! Jag har på den här turen bestämt mig för att det inte blir tapet i köket utan pärlspont :) Jag får så mycket inspiration av såna här turer :)
Nu blir det majskolvar med smör och kryddor. Mums!
Ha det gott alla bloggisar! Kram /Milla

11 kommentarer:

Ellinor sa...

Låter som ett klokt beslut. Jag älskar pärlspont. Tyvärr skulle det aldrig funka i mitt kök men om det skulle... Då skulle jag ha det!
Fina fynd!
Ha en fortsatt bra helg!
Kram
Ellinor

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Härligt Camilla =)
Jag hoppas jag får en dag över snart så jag kan åka på en loppis dag =)

Ha en skön kväll

Kram Ulrika

Black Iris sa...

Vilka fina saker du får tag på.
Ha en underbar helg nu.

Kram Maidi

Vita huset 28 sa...

Men åhhh så fina pepper o salt kar du fyndat. Ja verkligen tur att du rensat med så många fina fynd som du gör :)

Kul med billiga saker till lekstugan också.
Ha en toppen helg
Kram Camilla

Nyanser av vitt sa...

Vilken mysig tur. Jag antar att ni var i butiken vid tågstationen i Mora ( den jag inte kommer ihåg namnet på)
kram Agneta

Mycket annat & lite betong sa...

Härligt med en sån runda.
Pärlspont kommer att bli jättefint. Så skönt det är när man äntligen bestämt sig.
Olivkransen var fin och passade bra i fönstret.

Trevlig fortsättning på helgen!
Agneta

Villa Vinkelhaken sa...

Mysigt tur! Loppisar är ju alltid lika kul att gå på dessutom så blir de ju oftast inte så dyrt ;)

Ha de bra!
Kram Jenny

Lantligt i smultronbacken sa...

Du verkar ha haft en tursam och rolig loppis tur. Roligt med fynd.

Kram

Unknown sa...

Vilka fynd du hittat, salt och peppar karen skulle jag gärna ha här hemma.
Pärlspont är aldrig fel.
Kram Ing-Britt

Unknown sa...

Vilken härlig tur du har varit på, och fina fynd har du också gjort! Ha det gott. Kram Lenita

Piffa och Puffa sa...

Vi är ett gäng tjejer från Gävle som tänker åka uppåt på en loppistur. Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa om var loppisarna finns. Tack för en härlig blogg.
Kramar Anette