måndag 13 december 2010

Gårdagen

Här ser ni min plats på marknaden.
Mina inköp under dagen var en Sittdyna/Fäll i renskinn. Blåbär & Vaniljglögg, Underbart god Ingefärsmarmelad och Ullstrumpor till mig o pojkarna.

Hej!
Jag är så glad att ni finns och tittar in här hos mig :-D
Uppskattar verkligen era kommentarer ♥ fast jag har svårt att hinna svara själv :(


Jag har beslutat mig för att byta tassar och måla karet. Det var ju faktiskt min första tanke och jag skulle säkert tröttna på de klumpiga fötterna efter ett tag. Duschdraperi är inte min grej (inte i det här badrummet iaf) men tack för tipset Saga :)


Det gick bra på julmakrnaden igår, trots kyla! Men ni må tro att det var skönt att krypa ner i sängen efter en varm dusch och lite varm glögg igår. Att stå still från kl.08-17 en riktigt kall vinterdag är inte min grej.
Imorgon får ni veta vem som vunnit den vita vepan :)
(Numera) Varma kramar /Milla

7 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad härligt ditt stånd såg ut. Hoppas du fick sälja massor så att det var några som vågade sig ut i kylan.

Kram Teres

Camilla sa...

Usch det lät kallt! Men va fint du hade ställt upp allting och vilka fina saker! Kramar Camilla

Unknown sa...

Ser mysigt ut på bild men jag förstår att det va kallt och väldigt skönt att komma hem till värmen.
Kram Ing-Britt

Felix sa...

Så fint du hade det i ditt marknadsstånd! Synda tt man inte kunde vara där och handla...

Nu håller jag tummarna och hoppas på tur i dragningen! ;-)

Adventshälsningar
Elisabet

Photo by Maria sa...

Ja hyj för tt stå ute i kylan så länge, men kan ändå tänka att det var lite mysigt..
På bilderna ser det härligt ut, men så sitter jag inne när jag ser dem med..

Njut av tisdagen..

Kram Mia

Lilla Vrån sa...

Det såg verkligen helmysigt ut med jul marknaden.
Jag klickade på bilden så att jag kunde titta på alla fina saker som du hade till försäljning.
Massor med fint...synd att det är för långt att åka för mig.
Jag var på besök i stockholm för ett par veckor sedan o var då och tittade på Drottningholms julmarknad.
Genuina hantverk...sånt gillar jag:)
Kramar//Carina

Det Vita Drömhuset sa...

Usch så kallt att stå ute en hel dag så i kylan! Jag beundrar dig, vet inte om jag hade klarat det!

men det såg fint ut. Hoppas du fick sålt mycket.

Badkaret kommer bli jättefint, tror jag!

Kram Åse