måndag 14 februari 2011

Gooding!

Ja, det är vad min lillprins ofta säger då han vaknar upp bredvid mig på helgmorgnarna, då vi har tid att ligga och mysa i sängen.


Gissa om mamsens hjärta smälter :) 


Lokis somnar i sin egen säng på kvällen men vaknar alltid på natten och får då komma över till "Stora" sängen. Nu är han med pappa i storstan och jag längtar efter "Min" goding! Som tur är har jag min andra skatt hemma. Min stora älskade prins!  

(En inte alltför ovanlig bild, fläskläpp, näsblod, bulor och blåmärken hör till vardagen med två pojkar.)

Idag har han och jag haft en riktigt soft dag. Visst, jag har suttit med momsredovisning till och från men annars har vi bara varit. Linus har lekt med två kompisar, vi har ätit god mat och avslutat kvällen med ett galet avsnitt av solsidan.


Imorgon ska vi göra ett test, vad får ni veta senare..


Nu måste jag verkligen sova. Klockan är alldeles för mycket!
Natti natti
Kram

Inga kommentarer: