onsdag 12 oktober 2011

Mysplats


Linus som tagit korten tyckte det passade bättre med "looser" i pannan ;)

Morning Pinglor!
Gaaaah, varför kan jag aldrig lägga mig i tid och vakna utvilad när klockan ringer?? Måste bli ändring på det!!
I alla rum finns en mysplats. Även i badrummet för där räknas badkaret (som är välanvänt av mig, speciellt under vinterhalvåret. Igår blev det ett kvällsbad med ängsblommor i brustablettform från Kneipp).
Kökssoffan är fylld med flera madrasser, så den är riktigt mjuk och mysig att lägga sig i. Har ni några speciella mysplatser förutom sängar?

Den här veckan är det älgjakt runtom i Dalarna. I Malung där jag växt upp har de t.o.m älglov hela veckan från skolan :O) Hela byn står still, då lärare och elever och mååånga andra är ute i skogen och smyger på älg. Hihi. (Jag har själv jägarexamen men skulle aldrig kunna skjuta något djur. Tog det mest för att jag tycker om att skjuta - på tavlor eller lerduvor!)

Nu är det dax att fånga dagen tjejor!
Kram Milla

Inga kommentarer: