söndag 13 maj 2012

Myssöndag!

Som det oftast ser ut hemma hos oss. Leksaker på golvet, kuddarna utspridda och annat lite här och där. Men det är ju bra mycket roligare att fota när det är ihop plockat så därför syns det sällan på bilderna ;)

 Att ha det tipptopp med två små trollungar funkar inte hemma hos oss :O)

Jag myser runt denna söndag i jeans från Gina, tunika Lindex, stickad tröja Cubus och sjal från min butik.

Loke har blivit nyförälskad i sina långkalsonger med knattarna och vägrar gå ut utan dem under sina byxor (mitt i denna majmånad :). En annan favorit just nu är den svarta skinnjackan som han numer har på sig även inomhus. Mycket bestämt litet troll.


Hej hopp denna sköna söndagskväll!

Hoppas ni alla mår bra och tack ni söta för att ni tittar in :O)


Vad har ni haft för er idag? Vi har slöat och tittat på film men jag har även hunnit måla sista strykningen på golvet i gästrummet så imorgon kväll väntar piff :O)


Usch och fy vad det blåser ikväll, gillas inte! Tjock-tröjan och tofflorna på!


Imorgon väntar återigen jobb så dax att sussa lite.
Kram Milla







6 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Här firades morsdagen lugnt igår.
vet precis hur det är med stök omkring sig med småtroll. jag plockar upp flere gånger varje dag men ändå är det alltid stökigt..
ha en bra vecka.
~marita~

Dan Syndrom sa...

leksaker på golvet är väl en del av inredningen hos alla...

Photo by Maria sa...

Har man det tipp topp jämnt så undrar jag om man inte har en aning städmani ;) =)

Vilken snygg stickad tröja =)

Och långkallingarna är ju snygga så det klart han vill ha dem på , men kan ju bli liiiite varmt i sommar ;)

Kram Mia

Team Åsgård sa...

Det ska va leksaker på golvet när man har barn. Nu är våra så stora att dom knappt kan kallas barn längre, även om man alltid är barn till sina föräldrar. Här är det numera mest kläder, femtioelva oidentifierbara sladdar till diverse tekniska prylar och en uppsjö av skor i storlek 43 på golvet.

Mycket snygg säng din son har måste jag säga!

Ha en bra dag! Kram Cicki:))

Emma - Från min sida sett sa...

Åh, det ser ut som om ni har ett väldigt vackert hem & söta barn har du också!

Kram Emma

Piffa och Puffa sa...

Hej!
Jag känner igen det där med att nästan aldrig ha det tipp topp när man har barn. Jag kan säga att det har inte vi nu heller, trots att vår yngsta dotter är 19 snart. Vi har nu två hundar och fy vad det blir stökigt med dom. Speciellt vår lilla hund som släpar runt på allt den kommer åt:) Snart får vi barnbarn också och då åker leksakerna fram igen. Är en ung farmor, 42 år, så det ska bli mysigt att ha mycket ork till barnbarnen.
Kram