lördag 24 april 2010

Piratstugan


Under vintern har jag samlat på mig diverse loppisfynd till lekstugan.



Kaffefat agerar tallrikar.
Misstänker att en del blir kantstött och trasigt efter sommaren lek.
(Så mer shopping väntar för att lägga på lager)

Spisen fick JAG då jag var två år. Då var den grön.


Här är den lilla piratstugan som snart ska målas och inredas.

Hej!

Vi har åkt på magsjuka igen. Otroligt trist sjukdom med det fina är att det går över!

Här har vi äntligen tussilago på gården. *lycka* Vi har också premiärgrillat. Kan ännu känna den underbara doften från grillen. Nu är sommaren här :)

Kram Milla

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mysigt med en piratstuga, hoppas att inte allt porslin går åt spillo.. Krya på er!
Kram Anna

Unknown sa...

Så mysigt med en liten stuga!! Fy va tråkigt med magsjuka! -ett av de värsta man kan tänka sig, tycker jag. Hoppas nu att ni mår bättre! Sköt om dig. Kram Lenita

sussi sa...

Exakt den lekstugan har jag kul. Kram sussi.