fredag 28 maj 2010

Förväntningar..


Budget-tips!
Disktrasor 3-pack för 25kr på Jysk
(liknar de från Iris hantverk för 55kr/st).


Handdukar 20kr/st, Kronborg of Denmark på Jysk. De ska utgå ur sortimentet och är därför nedsatta. (nästan lika fina som Himlas för 99kr/st) De har även stora handdukar.

Hej!
Åhh, som Linus väntat på den här dagen! Förväntningarna är stora ;) De har trafikskoleavslutning i förskoleklassen. De får åka buss in till stan där en bil-/cykelolycka och en bilbrand iscensätts av ambulans, räddningstjänst och polis. Ska bli spännande att höra honom berätta när han kommer hem :)

Gårdagen visade sig bli riktgt fin trots en kylig morgon. Väntar på att det ska slå om och visa sol även idag :)

Trevlig helg! Kram /Milla


* Idag avslutas tävlingen, vinnaren publiceras på måndag.*

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för tipset, vill köpa disktrasorna, har aldrig provat sådana. Är de bra?
Håller tummarna för mig i tävlingen!!
Kram Anna

Annies Blå sa...

Hej! Vilka härliga handdukar... Dina bilder är så vackra, jämfört med hur jyskreklamen brukar se ut, kanske du skulle skicka in lite förbättringsförslag till deras reklamavdelning ;). Det låter som att din son skulle få en riktigt spännande dag idag, roligt med omväxling i vardagen :)! /Annie

Gardenhouse sa...

Så bra med budget tips, det gillas!
Du har en award att hämta hos mig, önskar en trevlig helg.
Kram Sussi

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Bra tips!
Jag anväder mig bara av tygdisktrsor eftersom jag vill byta varje dag...
Hittills har det blivit lite dyrare trasor så ett budget tips var kanon!
Vad spännande för din son! Skulle jag också vilja vara med på och se barnens reaktioner!
Kram Mimmi