lördag 29 maj 2010

Lördagsmys


Vid fotändan av spjälsängen står den lilla sängen.

Här ligger de på rad. Björnen, grisen och hunden!


Hej!
Hoppas ni har det bra i stugorna!

Här regnar det men förmiddagen bjöd på sol. Jag och Linus har hyrt film och köpt godis & chips. Det var vårat lördagsmys medans Loke sov middag. (försöker dra ut på godisätandet till lillebror så länge som möjligt)

Docksängen var tydligen ett bra köp. Varje kväll kramar lillprinsen sina vänner godnatt och stoppar om dem. Sedan vinkar han ;) Loke pratar inte så mycket än, och använder därför mycket gester istället. En söt kvällsrutin tycker jag.

Linus var mycket nöjd med gårdagen. Linus: -Vi fick se en bilbrand! En riktig bil som brann! Och sitta i alla utryckningsfordon! (han var mycket imponerad ;)

Kram /Milla

7 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Hihi så fint han bäddar ned sina vänner *blink*.

Kramis/Heléne

Annies Blå sa...

Hej! Vad gulligt, både nattningsrutinen och nallarnas säng :). Han drömmer säkert sött efter att ha bäddat ner dem så fint :).

Unknown sa...

Hej, då kanske jag ska köpa lite disktrasor...
Om du vill få bilderna större så får du ändar din mall till Minima Strech, sedan får du välja den nya uppdaterade redigeraren i inställningar så du kan välja extra stora bilder när du gör inlägg. Vips så har du stooora bilder.
Hoppas du får en fin morsdag trots att du är ensam. Gullig säng med många mysiga gosedju.
kram Anna

Unknown sa...

Hej Milla!
Tack för din snälla hälsning i min blogg! Allt ska nog lösa sig för min del, jag ger inte upp i första taget!

Härligt att Linus hade en härlig dag! Min son hade verkligen gillat att få sitta i brandbilar och ambulanser (hans farfar kör ambulans så det är väldigt stort här hemma!!)

Ha en underbar Mors dag!
Kram ia

Vita Falkens Lantliv sa...

Mmm så goa mjukisar!!!
Klart det var jätte spännande med bil som brann
Grattis på mors dag!
Kram Susanne

Ellinor sa...

Vad gulligt! Jag kanske ska plocka ner min gamla docksäng från vinden och måla den vit till min lillprins!
Ha en bra början på veckan!
Kram
Ellinor

Vita huset 28 sa...

Åh så gulligt han har bäddat ner sina gosedjur. Verkligen sött *blink*. Jag har en exakt lika dan liten docksäng. Den har min dotter fått av mig nu, hon är lite för liten att leka med den än.
Ha en skön måndag.
Kram camilla