måndag 31 maj 2010

Vinnare


Hej Svejs!


Hoppas ni alla mammor hade en fin mors dag igår!

Nu är det dags att presentera vinnaren i min tävling.
Och det blev Marie med bloggen Handgjorda drömmar. Grattis till dig! Maila mig din adress så skickas durkslaget under veckan.

Jag vill också passa på att tacka Gardenhouse för awarden som går ut på att visa den tionde bilden i bloggens bildarkiv. Jag har valt bild nr 10 från gamla bloggen. Den visar nya knoppar på ett gammalt skåp som min mamma gjorde till mig för 12 år sedan. (Vill ni läsa mer om skåpet kan ni titta in i gamla bloggen).

Jag skulle också vilja tacka för ännu en award som jag fick för länge sedan. Har tänkt skriva om det flera gånger men glömt och nu hittar jag inte kommentaren eller mailet! Typiskt mig, inte menat att glömma. Tack iaf om du känner dig träffad ;)

Kramar /Milla

3 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis till vinnaren! Jag är myyyyyycket avis!!

Ha en underbar vecka!
Kram ia

Unknown sa...

Åhh, jag som ville vinna....nej jag skojar. Kul för den som vann!
Känner igen mig i det där med awarden, hoppas du hitter den.
Ha en fin vecka!
Kramis Anna

Handgjorda drömmar sa...

YES, vad glad jag blir! JIPPIE!!!
Tusen tack snälla du, för den fina vinsten - vilken turgumma jag är :))
Mailar min adress till dig ikväll.

Många kramar från en superglad Marie