tisdag 1 juni 2010

Spirea och ljuva färger!


Dessa underbara färger kommer ni att få se mer av i bloggen i sommar.

Spirea pryder köksfönstret.

Lycka är allt vackert som grönskar omkring oss.


I resväskorna förvaras tågbana och duplolego.



Hej!
Sommarens stora favoriter vad gäller färger hos mig är rosa och turkost.
Åh, vad jag gillar de färgerna!

Vill ha de överallt, på kläder, porslin, prydnader och till och med yoghurt (skojar bara, är faktiskt mjölkallergiker ;)

Jag blir så glad och full av energi av solen. Fick jag bestämma skulle det vara sommar året om! Idag besökte jag min PT igen efter flera månader! Nya tag med nytt träningsprogram för hemträning. 

♥ Sköt om er! Kram /Milla 

Ps. Tack alla ni söta som ville vara med i min tävling!

10 kommentarer:

Annies Blå sa...

Ja visst är rosa och turkos härliga sommarfärger! Vilken bra idé att förvara leksaker i kappsäckarna, verkligen snygg förvaring :). Ert kök är så fint, det ser så lugnt o harmoniskt ut :)! Ha en skön onsdag! /Annie

Gardenhouse sa...

Ja rosa och turkost är riktiga sommar färger, underbart fina.
Kul att få njuta av explotionen av växt kraft nu. Och kunna plocka in dess ljuvliga dofter.
Så fin din tionde bild var, kul med ett skåp mamma gjort, snyggt.
Ha det bäst, kram Sussi

Unknown sa...

Tack så jättemycket för dina snälla ord om sambons foton! Han tränar mycket och länge och ibland får man ju ställa upp som modell :) Speciellt nu när han jobbkompis och vår goda vän, Sofia har fått fotografera mig i helgen! Hon lär sig av Johan så det gäller att stötta dem båda, när man "står på andra sidan" linsen!

Min konstiga turkosa byrå hade nog passat bra hemma hos dig *fniss* Fast nu är den snart vit istället. Men jag håller med dig, fina sommarfärger :)

Ha en fortsatt härlig kväll och träna lagom mycket! Själv är jag helt slut idag efter ett massivt pass.... Nu, vila i soffan! :)

Kram ia

Unknown sa...

Ja nu har du stoor bilder. Om du vill ha stora bilder som är liggande och utan att de blir avkapade får du ändra din mall. Gillade din spirea i fönstret. Jag har aldrig tagit in det. Rosa gillar jag med och turkost har jag på mig i dag...
Kram och sköt om dig också!
Anna

Härligheter enligt Erika sa...

Hej!

Gör allt jag kan för att lägga till dig på blogglovin men du finns inte där? Ville så gärna vara med i din fina tävling men är ju för sen!!! Var har du fått tag i det någonstans???
Ha det gott!
Erika

Vita huset 28 sa...

Hej kan bara hålla med gillar också rosa och turkost. Hade en liknande flaska som din men den åkte i golvet och tusen bitar häromdagen :(
Fint ni har hemma, o bra idé o ha leksaker i väskorna.
Ha de bäst
Kram Camilla

Anonym sa...

Mycket fint är det att kika på i den blogg. Solskydden i fönstren är mysiga tycker jag. fiffigt!

Ha en fortsatt bra dag,'

Handgjorda drömmar sa...

Håller med dig! Ljuvliga färger - fräscht, romantisk, somrigt. Så fint till allt det vita!
Kram Marie

Ellinor sa...

Mmmmums! Vilka härliga bilder du visar! Jag ser helt plötsligt spirea på ett helt nytt sätt. Så fint! Och den turkosa flaskan! Så fin.
Ha det bra och i helgen och hoppas att solen lyser även på er!
Kram
Ellinor

Unknown sa...

Så fina bilder du visar! Ni ser ut att ha det så fint o hemtrevligt där hemma. Rosa o turkost är verkligen sommarfärger! Ha en trevlig helg! Kram Lenita