onsdag 30 juni 2010

Guldkant







Hej!
Myser av alla härliga sommarloppisar som dyker upp överallt :) Gör ni några fynd?
De här fyra tallrikarna köpte jag på loppis för en en tid sedan. De kommer nog mest användas som kakfat till sommarens fikastunder.
Det har varit dåligt med tid att baka på slutet då det varit fullt upp med att baka åt fotbollen och annat men snart så...
Fotbollen har nu sommaruppehåll sånär som på en träningsmatch i Siljansnäs på måndag. Håller tummarna då laget förlorat de flesta matcher de spelat. Nu ska de iaf få spela mot jämngamla så det kanske går bättre :)
Kram /Milla

7 kommentarer:

Emma sa...

Hej,
Vilka fina tallrikar! Jag tycker det är svårt att köpa med guldkant annars eftersom kanten ofta är avskavd på loppisporslin. Jag gillar inte det! Men dina ser ju urfina ut! Jag har varit lite dålig att hänga på loppisar ett tag nu! Får ta och skärpa mig tror jag bestämt!! :-)
Kram

Vita huset 28 sa...

Hej va fina tallrikarna va, kommer passa fint med kakor på :)

Håller också tummarna på vinst åt dem då, hihi

Ha en skön tisdag
Kram Camilla

Black Iris sa...

Visst är det härligt att hitta såna här fina saker på loppis.
Själv hoppas jag att en speciell servis finns kvar på en loppis uppe i Jämtland dit vi ska snart.
Den loppis där den har funnits 3 år i rad är bara öppen 4 veckor om året. Om den finns kvar kanske man kan pruta ner den lite också.

Maidi

Gardenhouse sa...

Ja visst är det såå kul med alla sommar loppisar som dyker upp här och var. Snyggt fynd på tallrikarna må jag säga.
Håller tummarna för er med fotbollen.

Ha en bra vecka,
kram Sussi

Unknown sa...

Vilka fina tallrikar! Det var verkligen ett fynd! Håller med dig, det ä himla kul med loppisar nu på sommaren, fast för min del har det inte blivit så många, ett par stycken hittills, men det tar ju inte slut än ☺ Ha det gott. Kram Lenita

Annies Blå sa...

Vilka härliga tallrikar, mönstret är så fint...så där lagom diskret! Håller tummarna för vinst till fotislaget :)! Kram/Annie

Linda sa...

Du är så duktig att fotografera dina objekt! Fina tallrikar och så vackert framhävda med blomsterkvisten. Är det äppelblom?

Trevlig sommar!