torsdag 1 juli 2010

Min favoritplats









Hej!
Idag har jag legat och myst i hängmattan lääänge  ( för att vara jag ;)  Hängmattan är strategiskt placerad mellan lekstugan och sandlådan. Medans jag vilade roade sig lillprinsen själv en lång stund. Vilket inte händer så ofta!
Storprinsen hade följt med sina sysslingar till en lekpark.


På eftermiddagen fick jag chansen igen, då Loke sov middag och Linus lekte med kompisar, att lägga mig och  glassa i solen ;) 
En riktig slappardag med andra ord :) Självklart har jag gjort en massa däremellan men att ligga och bara ta det lugnt och njuta av sommaren borde jag göra OFTARE.


Hoppas ni också haft chansen till torsdagsmys i solen idag!
Kram /Milla

4 kommentarer:

Jenni sa...

Ja har man inte chansen att träffa er i verkligheten får man ta chansen att följa er på bloggen!

Amanda Sverre sa...

Det låter härligt med en stund i hängmattan. Det är viktigt att inte glömma bort att ta sig tid och njuta av sommaren.

Linda sa...

Slappartid är behövlig tid. Som vanligt härliga bilder! Hoppas helgen också bjudit på lite slappartid!

Mia sa...

Det låter riktig härligt. Vi funderar också på en hängmatta, men det dröjer nog ett tag eftersom vi inte har några träd att ha den mellan. Det behöver gjutas några stolpar först.

Du frågade om chokladmyntan jag har faktiskt inte någon aning om vad man kan göra med den, kanske te som med vanlig mynta. Den doftar i alla fall väldigt gott om den i trädgården.

Du får ha en härlig vecka och hoppas att du får njuta i hängmattan.

Kram Mia