måndag 14 juni 2010

Problem


Hej!
Datorkrångel igen. Tycker verkligen inte om när det INTE fungerar. Är man beroende av sin dator i jobbet som jag är blir det trubbel! Supporten på telia ringde sin support som inte heller kunde lösa problemet och måste ta hjälp utifrån. Som tur är har jag fått låna min brors dator idag och kan göra lite nytta!

Nu fokusering på något positivt :)
Tre saker jag tycker mycket om från fotot ovan:

Min spikmatta
Underbara inredningstidningar
Väldoftande liljekonvaljer

Kram på er /Milla

8 kommentarer:

Annies Blå sa...

Hej! Ja visst är man beroende av datorn..fastän man inte ens behöver den i jobbet så skulle den helst behöva fungera varje dag ;). Jag gillar också inredningstidningar, liljekonvaljer och spikmatta (fast jag inte tar mig tid att använda den så ofta!) Ha en skön vecka! Kram/Annie

Ellinor sa...

Ja, spikmatta är verkligen skönt. Tycker om min också! Och Lantliv gör min lycklig!
Hoppas det löser sig med datorn!
Kram
Ellinor

Black Iris sa...

Åhh vad det är fint med dessa gamla timmerstugor.
Jag har en gammal barndomsvän som bor i en by utanför Mora i just ett sånt här hus och det är alldeles underbart.

Maidi

Unknown sa...

Tråkigt när datorn krånglar, vilken tur att du fick låna en! Härlig bild på liljekonvaljer! Spikmatta ä en bra sak tycker jag också. Ha det gott. Kram Lenita

Linda sa...

Underbart! Positiva tankar och bra affirmationer. Åh, vad jag saknar liljekonvaljer. Kram

Lilla gårdshuset sa...

Blä för krångel. Datorer och bilar ska alltid fungera:).

Kramis/Heléne

Skomakartummen sa...

Det är inte roligt när datorn krånglar, man skulle ha en egen tekniker till hustomte. kram sari

Huset vid ån sa...

vad tråkigt med datorkrångel, hoppas att det löser sig snart.....Trevlig helg! Sommarkramar till dig från mig! Therese