tisdag 6 juli 2010

Sommarservis



Hej!
Överskåpen i köket har kommit upp och äntligen kan jag packa upp min servis. Den känns riktigt somrig i ljusblått och vitt. Sen har den ju legat nerpackad i två år så för mig är den ny ;)
Jag har även en gammal jättevacker kaffeservis som jag ärvt efter min kära gammelmormor. Med den får ni se en annan gång.


För några veckor sedan skrev jag att jag skulle berätta något för er. Det gick några veckor till men nu är det klart. I nästa inlägg får ni veta vad jag pratar om :)
Kram /Milla

7 kommentarer:

Mia sa...

Tänk jag har också gjort ett inlägg med en blå vit servis idag.
Visst är det somrigt med vitt och blått porslin.Jag har aldrig varit någon blå person men efter att ha flyttat till hus har det kommit mer och mer.

Så fin din kommoden jag letar också efter en men har ännu inte funnit en till ett bra pris.

Du får ha en fortsatt härlig vecka
Kram Mia

Gardenhouse sa...

Här hålls spänningen på topp, kul...
Så fin din servis är!!! Kaffe serviser som är äldre brukar ha sådär tunna goda koppar att dricka ur, ska bli kul att få se den framöver;)
Så snygg komod du fick av mammsen, passar som hand i handske...
Ha det skönt.
Kram Sussi

Levis o Vilda sa...

Hi hi, och jag läste just Mias inlägg om sin fina blåa servis! Din är precis lika fin och jag längtar tills jag kan packa upp min (får verkligen inte plats här hemma nu och har inte gjort senaste åren)!

Ha en bra dag!

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Hej tror jag har haft en likadan servis som din, den är verkligen söt. Hade kaffekopparna på fat med assitern bara dock. Men efter o ha legat nerpackad i flera år sålde jag faktiskt den på ett bakluckeloppis jag stod på o köpte lite andra saker som jag kände att "behövde" i stället.
Ha en skön dag
Kram Camilla

Vita huset 28 sa...

Hej tror jag har haft en likadan servis som din, den är verkligen söt. Hade kaffekopparna på fat med assitern bara dock. Men efter o ha legat nerpackad i flera år sålde jag faktiskt den på ett bakluckeloppis jag stod på o köpte lite andra saker som jag kände att "behövde" i stället.
Ha en skön dag
Kram Camilla

Ellinor sa...

Jag håller med dig. DIn servis är helt underbar. För att inte tala om din kommod! Vilken underbar mamma du har!! Den är hur fin som helst!
Ha det gott i värmen!
Kram
Ellinor

Annies Blå sa...

Vilken underbar servis. Så somrigt med vitt och blått :)! Väntar med spänning på ditt nästa inlägg ;). Kram/Annie