torsdag 8 juli 2010

Min hemlighet


Hej på er!
För snart tre år sedan var jag i full gång med att öppna webb-butiken med inredning och barnprylar. Jag åkte på mässa och beställde hem alla saker jag skulle sälja.
Men sen hände saker i mitt liv som gjorde att jag fick lägga ner planerna. Jag orkade inte fortsätta. Sålde en del av sakerna hemifrån och resten på tradera.
Nu är tiden inne och det känns så himla skoj :)
Jag öppnar äntligen min efterlängtade webb-butik, 3år senare :)
Som jag längtat och planerat och funderat!

Annonseringen kommer igång i slutet av månaden och jag har fortfarande lite kvar att fixa med butiken. (en del bilder, text och produkter) Men jag släpper ändå adressen här på bloggen och firar tillsammans med er. Alla bloggläsare får 15% rabatt på allt i butiken (utom produkterna under kategorin "Vita drömmar" och "rea") under Juli månad.
www.vitadrommarochchoklad.se

Det var det jag ville berätta ;)
Tusen lyckliga kramar /Milla

10 kommentarer:

Tierlantijn sa...

Ohhh that little tin with heart is really sweet!

Best wishes, Ilona

Unknown sa...

Men vad kul Milla!
Ett jättegrattis från mig.!
Jag kommer säkert att köpe något, är lite av en "shopoholic"
Lycka till!
Kram Anna

Gardenhouse sa...

Grattis till butiken din! Vad kul att få se den växa fram... Det lär ju bli oemotståndliga saker i den tror jag.
Ha en skön helg,
kram Sussi

Annies Blå sa...

Oj, vad kul :)! Grattis! Jag skall absolut ta mig en titt i din affär :)! Kram/Annie

Vita huset 28 sa...

Hej gud va rolig för dig och ett stort grattis!
Har redan kikat runt i butiken, verkligen massor av fina saker.

Ha en skön helg
Kram Camilla

Anonym sa...

Grattis och lycka till.
Allt har sin tid.

Mvh
-lena

Amanda Sverre sa...

Stor grattis! Vad kul!
Kram Amanda

Therése sa...

Vad roligt att höra, grattis! Lycka till med butiken, ska genast in och kika. :-)

Kram Therése

Levis o Vilda sa...

Åh, så roligt för dig! Förstår du är lycklig. Kollade in förut i din butik och det fanns ju MASSA fina grejjer! Kommer säkert lägga in en beställning inom kort!

Kram Mia

Lilla gårdshuset sa...

Men vad skoj Milla! Kan förstå din glädje och lycka *blink*. Ska kolla in i butiken nu.

Kramis/Heléne