lördag 10 juli 2010

Vilken respons...


Älskar denna matta från Nyblom o Kollén (finns två kvar i butiken).






...jag fått på butiken :) Jätteskoj!


Tack för alla lyckönskningar via mail och kommentarer.
Vad ni är gulliga. ♥♥♥
Det första som försvann var pedistalen (efter 1 timme). Fler mail har kommit ang. den men just nu har jag tyvärr inga fler.

Idag har jag och storprinsen haft en trevlig dag tillsammans. Först var vi på en jättemysig gårdsauktion där Linus ropade in en vägghylla (för 20kr) till sina spionprylar. Han skötte allting själv.
På eftermiddagen åkte vi in till stan där det är marknad i helgen. Det blev godis, lotter och leksak till Linus och blommor och marknadsnougat till mor :)

Nu ska jag äta lite mer godis och titta runt hos er andra.
Kram /Milla

6 kommentarer:

Tierlantijn sa...

Beautiful pictures again. Love the plate with the text above the couch ..!

Best wishes! Ilona

Black Iris sa...

Jag har fullt sjå att komma in på någon blogg men "plötsligt händer det" och så är jag inne. Kul för dig med den enorma responsen och hoppas att allt går bra med butiken nu i sommarvärmen eller hettan kanske man ska säga.
Sicka härliga killar du har förresten.

Kram Maidi

Unknown sa...

Men hej och hå!! Här händer det saker när man inte är inne och bloggar så ofta!! Ett jääääääättegrattis till butiken!!! Tittade runt och ååå så fina saker! Jag ska sätta mig i lite mer lugn och ro och titta ändå mer och hoppas kunna göra en beställning då :)

Är det ok om jag lägger upp din adress i min blogg? Har en liten lista på webbutiker jag gillar :)

Stor kram och igen - superstort grattis!!

Mycket annat & lite betong sa...

Vad kul med butiken!

Och auktionen, är det "sådan mor sådan son"? Duktigt av honom tycker jag.

Ha så bra!
Agneta

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hey again!
Kan I borrow pictures from you? The one from the garden that I love. Of course i write that they come from you.

Hugs Milla

Tierlantijn sa...

Of course you may use the images:). Quite nice if you write you got them from my blog. You still enjoy the sun? Here in the Netherlands at the moment rain ... lots of rain!

Greetings! Ilona