lördag 21 augusti 2010

Köket

Fotat kvällstid, svårt att få till ljuset.

Hej!
Då var det lördag, härligt, MEN veckorna går så fort nu och hösten närmar sig med stormsteg. Jag vill inte att sommaren ska vara över riktigt än. Känner mig inte riktigt redo för det!


Jag fortsätter att visa takarmaturer nu när jag äntligen har några :) Eftersom köket även fungerar som TV-rum nu blir inredningen en blandning av kök/mysrum. Därav mycket kuddar och pläd i kökssoffan. Mysbelysning och mycket tyg. Blir nog ändring på det senare.
Hoppas ni får en trevlig lördag!
Kram Milla


Ps. Har glömt att tacka för alla rara hälsningar om lekstugan. Tack, ni är för gulliga  

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt det blir, o så fin lampa, den passar perfekt där över bordet!

Kram/Mira

Maria - Villa Krutbruket sa...

Underbart kök!!!!!!!!!

Lantligt i smultronbacken sa...

Tror närmare bestämt att vi har likadan tallrikshylla:)

Jättefint väggord.

Mysigt med en massa kuddar och plädar.

Kram

Unknown sa...

Love it!

Kram Catta

Mia sa...

Så mysigt ni har det i kök/tv rummet.
Praktiskt med lampa som även går att tända ljus i.
Jag har en som bara går att tända ljus i vilket är mysigt då vi under de mörka månaderna alltid äter med tända ljus. Men ibland vid matlagning behövs det mer ljus och då är det lite jobbigt.

Trevlig helg
kram Mia

Ellinor sa...

Grattis till all el du har fått iordning. Måste kännas så härligt när en massa bitar kommar på plats!
Ditt kök är underbart och lampan i sovrummet blev hur fin som helst.
Underbara bilder på glada gossar i lekstuga! Såg bara för härligt ut!
Jag håller med dig att sommaren inte får ta slut. Här har vi i alla fall haft en riktigt sommardag idag och jag har njuuuutit!
Kram
Ellinor

Black Iris sa...

Vilket underbart väggord du har där mitt i allt det fina.

Kram Maidi

Photo by Maria sa...

Ni har ett otroligt fint kök..

Kram Mia

Lena sa...

Vad fint ni har...
Jag är lite nyfiken...har du gjort tavlan med väggordet själv.
Är det sån där man gnuggar fast? Isåfall vad har du satt fast den på?
Tycker att den är super-fin.

Mysig blogg har du också!

Kram Lena