torsdag 19 augusti 2010

Lite om mig själv

Sommarens första bukett jag fick av mina prinsar

Hej!
För ett tag sedan fick jag två awarder som jag vill tacka så mycket för. ALLTID lika skoj att få uppskattning för sin blogg :) De kom från två härliga bloggare vid namn Annies blå och Ias cornerTack för att ni valde just mig! 
Titta gärna in på deras inspirerande bloggar. Awarden var lite olika och jag har valt att svara på mitt eget sätt. Jag berättar 5 saker om mig själv och ger den sedan vidare till ALLA bloggare som tittar in på Vita drömmar och choklad-bloggen 


* Skriver alltid små komihåg lappar till mig själv. Morgon middag kväll när dagarna är fulltecknade annars glömmer jag hämta barnen ;)
* Har älskat inredning sedan jag var liten. Klippte ur vackra ideér ur tidningar och samlade i pärm. Flickrummet gjordes ofta om. (tog oxå alltid kort efteråt, borde kanske scanna av bilderna och visa någon dag ;) Rosa, svart, vitt, brunt, antikt, furu för att nämna några teman.
* Tycker själv att jag har världens bästa jobb. Är så glad att det trots allt inte blev något för 3 år sedan.
* Är väldigt beroende av mat och sömn. Blir annars lätt irriterad och tålamodet och humöret sjunker drastiskt.
* Är en envis stenbock som inte ger upp förrän jag når mina mål. Stora som små.
Fortsatt trevlig kväll!
Kram /Milla

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till awarden!!! Kul att få reda på lite mer om dig :)
Känner igen det där med mat och sömn, kan bli riktigt hemsk tror jag ;)

Kram Susanne

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas att du haft en bra sommar.
Grattis till dina awarder, kul att få läsa lite mer om dig!
Känner igen mig på vissa saker, fniss!
Önskar dig en Trevlig helg! Kram Therese