måndag 20 september 2010

Det går framåt..


Vet ni...vi har bara haft ett draperi till badrummet! Det går det med ;) Men nu har vi alltså fått in en dörr. Foder runt dörren ska så småningom bytas ut. Till vänster om dörren ska vi ha en kamin och till höger hänger vi nu av oss kläderna (tills farstukvisten blir byggd ;) Väggarna kommer troligtvis att kläs med pärlspont.



God morgon!
Här var det trötta pojkar imorse. Fick puffa och buffa lite extra för att få dem att vakna. Men sen blir det full rulle som vanligt ;) Själv ska jag snart in till stan på ett möte. Önskar er en trevlig vecka!
Kram /Milla

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jaa, rom byggdes ju inte på en dag ☺ Det där ser bra ut. Så härligt med en kamin! Mmmm.. fryser lite nu så det skulle inte va tokigt med en sån ☺ Ha det så gott. Kram Lenita

Livsnjutaren sa...

Vilken härlig energi du sprider, det behöver jag. Lägger mig som följare här.Kom gärna in till min tävling om en Chabby Chic tavla.Jag behöver lite PR.

Photo by Maria sa...

En dörr är ju att föredra :-) Blir kanon med en kamin där tror jag..

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Va härligt med en dörr :)
Kan man ju ta förgivet ibland, men att rusta tar ju sin lilla tid. Det kommer säkert bli hur snyggt som helst.

Ha en skön dag
Kram Camilla