fredag 17 september 2010

Min samling korgar

(Nej, det är inte färdigmålat i Linus rum ;)



(Golvlister saknas i sovrummet!)

(Under köksskåpen saknas golvlist och en lucka saknas på diskmaskinen)

Hej!
Jag är alltid på jakt efter vackra korgar. Överallt finner man de i olika former hemma hos oss. Inhandlade på loppis för en billig peng och sedan ommålade. De är så användbara och lätta att flytta när man ska städa. Samlingen växer och några korgar väntar nu på att bli ommålade. I dessa korgar förvaras målar/pysselböcker, kritor, tyger, leggings/strumpor, och leksaker. I andra (som jag visar en annan gång) bakgrejer, mer leksaker, badrumssaker, skärp och sjalar.


Skön fredag!
Kramar /Milla

3 kommentarer:

Annies Blå sa...

Vilka fina korgar...sådana kan man aldrig ha för många av, de passar så bra som förvaring till både det ena och det andra.
Ha en bra helg! Kram/Annie

Mycket annat & lite betong sa...

Korgar är bra till mycket, jag har också en del.
Jättesnygga kuddar i förra inlägget.

Ha en skön helg!
Agneta

Anna-Lena sa...

Vilka fina korgar du har och visst är det praktiskt med. Blev lite sugen på att måla min gamla vit men jag får lite skäll av svärmor som börjar tröttna på allt det vita hemma...

Nu ska jag lägga till din nya blogg. Hoppas att uppdateringen kommer fungera.

Kram Anna-Lena