lördag 25 september 2010

Linus rum

Nystädat rum. (Verkligen välbehövligt!)

Korgarna är nyinköpta på Ikea. Med filt-tassar är de perfekta under sängen.

På hyllan ovanför sängen samlar Linus sina legoskapelser.

Hej!
Vad ni är gulliga. Tack för era kommentarer i förra inlägget. Tvekade allt innan jag bestämde mig för att lägga ut bild på mig själv. Kläderna kommer från Kapp Ahl (som just nu har 100kr rabatt på alla jeans). Roligt att se vilka som är inne på bloggen - Ulrika på Skohuset, hur har du hittat hit ;) 


Jag och äldsta sonen är ensamma i helgen och vi har haft en riktig mysdag tillsammans. Vi har hyrt 4 filmer från bibblan som vi får ha hela helgen. Idag har vi till stor del bara legat i sängen och kollat på film och ätit massor av godis. Bara Linus och jag. Mys♥.  Inte ofta vi får tid att vara bara, vi två. Wall.E, Alice i underlandet (jag gillar verkligen Johnny Depp :), och en animerad Starwars har vi sett idag. Imorgon blir det Batman.


Fortsatt trevlig helg!
Kramar /Milla

10 kommentarer:

Handgjorda drömmar sa...

Vilket superfräscht rum! Fina färger och smakfullt inrett.

Lät himla härligt o få en mysdag tillsammans. Det är mycket värt när man kan få umgås bara med en ibland.

Va roligt att få se en bild av dig! Superfint! Kläderna var ursnygga. Gillade speciellt skjortan.
Ha en bra fortsatt helg :)
Kramar Marie

Unknown sa...

Så fint rum han har! Korgar ä toppen att ha saker i! Missade ditt förra inlägg: kul att se dig på bild o vilka fina kläder o väska! Ha det så gott. Kram Lenita

Ellinor sa...

Vad kul att få se personen bakom alla inlägg. Alltid kul att ha en bild när man läser inlägg. Har ju dock inget foto av mig själv på min blogg... Inte heller så bekväm framför kameran. Trivs bättre bakom!
Vad fint Linus rum är. En riktig lyxsäng!!
Ha en bra söndag!
Kram
Ellinor

Anonym sa...

Hej Camilla!
Jag tyckte att jag kände igen dina söta prinsar o jag blev verkligen säker när jag fick se dig på bild... Jag hittade din blogg via din nätbutik, bra va?!Ha en jättebra dag!!!

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Vilket härligt rum!
Gillar verkligen sängen!
Å förvaring kan man aldrig få nog av! *ler*
Njut av er myshelg! Det är sådana stunder man verkligen sparar i sitt hjärta!

Kramar Mimmi

Lilla gårdshuset sa...

Härligt pojkrums-bilder du bjuder på.

Jamen visst är det mysigt att bara ha tid och mysa med ett barn i taget. Mina är ju 12 och 18 år så då är det verkligen trevligt att göra något med en åt gången. De skiljer så mkt i ålder så de vill så oliga saker. Den lilla hon vill gärna springa i affärer och den stora han åker gärna och tittar på HV71. Typ så ser våra mysstunder ut ihop:).

Kramis/Heléne

Barn & Inredning sa...

ååå så fint rum han har...
Gillar sänger , sååå fin!!

Det är väl mysigt när man kan vara med ett barn och ta sig tid till bara det barnet. Jag tror det är ganska viktigt också.

Kram Malin

Vita små hjärtan sa...

Å vad fint rum....
Å vad roligt att se en bild på dig.
Kram Agnetha

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Tjingeling =)
Jättesnygga kläder =) var själv till Mora förra veckan å tänk jag hittar nästan alltid de snyggaste kläderna på Kapp Ahl nuförtiden =) själv köpte jag 3 snygga jeans på (Kapp Ahl) typ sånna som du har på dej fast i grått. Jättesköna var de oxå =)

Kram Ulrika

Anonym sa...

Hej Camilla!!!
Vad duktig du e...
Så kreativt & va fint...
Mycket glad att Läsa din Blogg & se din nya butik...

Jag vill gärna köpa några things...
Hemma & dunderförkyld nu, men vore himla kul & ses...
Kram Kattis (Jobbnarkomanen du vet)