tisdag 28 september 2010

Köket växer fram..

Hej!
Jag vill återigen tacka för era fina kommentarer. Det värmer ska ni veta. ♥ Tråkigt nog har jag svårt att hinna med att svara på era hälsningar. Det händer mycket nu i butiken och här hemma:

* Förbereda för elektrikern som kommer nu i veckan.
* Salningarna till tre fönster har kommit från snickeriet och ska   målas.
* Friggeboden ska plockas ur - snickare kommer för att höja och   lägga nytt tak i helgen.
* En hel del nyheter ska fotas och läggas in i butiken.



Den gamla vågen har blivit en charmig kryddförvaring.



Pärlspont på väggen och två öppna hyllor ska det bli här.

Idag tänkte jag visa er hur långt vi har kommit med köket.
Knoppar, handtag och luckor "ståt"  från ikea. Matta, porslin och karottunderlägg  från min butik.

Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling. Linus är hemma från skolan idag. Ganska nöjd faktiskt då han fått frukost på säng och nu ligger och tittar på film :)

Kram /Milla

1 kommentar:

Vita huset 28 sa...

Hej va fint erat kök blir. Vi har också "ståt" från Ikea. Snygga o enkla tycker jag. Vi har inga överskåp o ibland när jag ser kök som ditt blir jag så sugen på o ha det. Men vi har massor av skåp nertill med förvaring o köket är öppet o ljust utan.

Förstår att det är mycket ibland men vi finns kvar här ändå :)

Ta hand om din sjukling nu.
Här hemma är det jag som ligger nerbäddad. Ska ta o titta in i din butik nu.

Kram Camilla