onsdag 29 september 2010

Lingonris





Hej hej!
Vilket underbart höstväder vi har :) Igår blev det en promenad i vår lilla skog här intill huset, för att plocka lingonris. Vi hittade mest blåbärsris men fick iallafall ihop till en krans och ett hjärta.

Idag har elektrikern varit här och kollat upp vad som behövs för imorgon kommer de hit och jobbar. I badrummet ska de montera spottar i taket och en vägglampa ovanför spegeln. I köksavdelningen bänk- och takbelysning. Och lite annat småfix som uttag och annat..

Hoppas ni får en skön onsdag!
Kram /Milla


8 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Det är så fint med lingonriskransar inne. Billigt och bra!

Kram

Annies Blå sa...

Vilka fina lingonriskransar. Jag skulle behöva en höstkrans till vår ytterdörr, så jag tackar för inspirationen :).

Kram/Annie

Ellinor sa...

Härligt med alla saker som ordnar sig!
Det gläder mig att se att din skänk fortfarande är grön! :)
Ha det gott!
Kram
Ellinor

Vita huset 28 sa...

Hej va kul att det går frammåt för er!

Fina kransar, har också nyss gjort liknande.

Ha en skön kväll kram Camilla

Handgjorda drömmar sa...

Kanonfint med lingonriset! Den idéen tänker jag nog ta efter...
Såg en annan blogg som trätt på höstlöv på ståltråd format som hjärta - hur fint som helst!
Ha de!
Kram

Lilla gårdshuset sa...

Så fina kransar du har gjort av lingonris. Kanske ska ge mig ut i skogen i helgen och plocka lite ris.

Kramis/Heléne

Barn & Inredning sa...

Så fint det blev...mysigt med en lite skog så intill ert hus..det skulle jag också vilja ha.

Måste ju sägaa(hannt inte igår)
Men sååå fint ert kök är.
Ert kakel skulle jag vilja ha....super fint!!.

Kram på dig
Malin

Black Iris sa...

Vilket fint lingonrishjärta du gjort. Själv har jag varit ute och samlat lite i naturen för att pyssla till något höstligt. Får se vad det blir.

Kra Maidi