torsdag 30 september 2010

Tävling!



Hej på er!
Brr, imorse fick vi skrapa rutorna på bilen. Inget jag längtat efter.. Men nu tittar solen åter fram och det ser ut att bli en fin dag :)
Det är dax för en tävling här på bloggen.
Det som lottas ut är den vackra vepan ni ser i bild här ovan. Som tröstpris får en person välja en duk med texten "Lycka" eller "Kärlek". (Bilder på dukarna finns i butiken)

För att vara med och tävla sätter ni som har en blogg in bilden ovan och länkar till tävlingen här. Ni som inte har någon blogg får gärna tipsa några kompisar genom facebook eller mail. Alla kan vara med och tävla! Lämna bara en kommentar här i inlägget och tala om hur du tipsat om tävlingen. Vinnaren dras den 14:e oktober.

Lycka till!
Kram /Milla

70 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Milla!
Ja, nu är kylan verkligen här, tom nere i Skåneland... +5 hade vi imorse... Brrr!

Jag vill så klart vara med och tävla! Länkar från min blogg, men undrar när du har dragning, så jag kan skriva in det med :)

Ha en fortsatt skön vecka och ta hand om dig!
Kram ia

Lantligt i smultronbacken sa...

Åhh, först ut kanske betyder tur.

Jag vill gärna vara med i utlottningen av den otroligt fina vinsten. Länkar från min blogg i hägra kolumnen

Kram

Det vita dårhuset sa...

Självklart vill jag vara med om denna!
Länkar om en liten stund på bloggen!!

Kramen

Vita huset 28 sa...

Hej där i de vackra höstvädret, ja brrr i morse var det frost i gräset!

Klart jag vill vara med o tävla, vilken underbar vinst, blir man ju glad av o se varje dag :)

Har länkat i min högerkolumn på bloggen.

Kram Camilla

Anonym sa...

Den skulle passa superfint i vårt nya hus då vi har tomma väggar än så länge :o)Håller tummarna för mig själv och vinst! :o) /Tarja

Anonym sa...

Den vepan skulle passa superfint till vår grå/vita stil , än sä länge är det tomma väggar i dom flesta rum i vårt nya hus! Kul blogg du har! /Tarja

Ìsnornin sa...

Klart att man vill vara med!!
Fick inte till det på bloggen, men facebook;)

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Åhh vad skoj med tävling! Jag länkar såklart!

Kram Susanne

Hem ljuva hem sa...

Så vacker vepa, den vill jag vara med och tävla om. Länkar från min blogg.
Kram Anneli

Lilla gårdshuset sa...

Klart att jag vill vara med i denna tävling! Länkar från min blogg.

Kramis/Heléne

Handgjorda drömmar sa...

Vilken fin utlottning! Det är klart jag vill vara med :)
Länkar givetvis!
Kramar

j´shörnan sa...

hej jag vill gärna var med den är jättefin jag länkar till min blogg

Brunkullan sa...

Lovely! Vill gärna vinna den fina vepan.

Jag tipsar genom vänsterkolumnen på min blogg:)

Susanne

Annies Blå sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om ett sådant fint pris :)! Jag länkar förstås från min blogg och hoppas på tur!
Kram/Annie :)

Therése sa...

Jättefin, klart jag är med och tävlar! Länk finns i min blogg.

Kram Therése

Nilla sa...

Självklart vill jag vara med och tävla.

Ha de bäst !!
Nilla

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fin den var! :)
Likte bloggen din kjempegodt, og legger meg til som følger.
Lager også en link til siden din :)

Klem fra meg

Cathrine sa...

Vill gärna vara med i denna utlottning.
Har länkat från min blogg.

Kram Cathrine

Mia sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävla om denna underbara vackra vepa, och jag har självklart länkat från min blogg!

//Mia

Sandra sa...

Hejsan Milla!
Jag vill jätte gärna vara med och tävla i denna fina tävling och hoppas på turen att vinna. Satt här och läste bloggen din,den är ju riktigt härlig. Jag har länkat med bild på min blogg till dig.. Tack för en härlig tävling.
Ha en riktigt skön Höst!
Kram Sandra<3

Tea Lady sa...

Hej!

Självklart vill jag vinna denna fina vepa! Jag länkar i min blogg (där jag även har en tävling som går ut i morgon).

Kram
Lena

Camilla sa...

Hej! Vilken mysig blogg du har! Hittade in här nu ikväll. Jag är jätte gärna med i den fina tävlingen! Jag länkar givetvis! Kram Camilla
www.narlivetarsombast.blogspot.com

Mina drömmars hus sa...

Hej!
Har lagt ut en länk till din sida, jag hoppar att det är ok!
Ha en fortsatt skön helg!
AC

♥ Franska Liljan ♥ sa...

HEj

jag har just tittat runt i din fina butik och gjort en önskelista till min födelsedag. Vepan fanns med...SÅ ljuvlig!!!

Jag har läkat från min blogg:
http://franskaliljan.blogspot.com/2010/10/hoppas-pa-min-tur.html

Kram Helena /Franska liljan

Anonym sa...

Här vill man ju vara med, då jag inte har blogg mailar jag några kompisar:)

mari.utan.e@hotmail.se

Anonym sa...

ja, att skrapa rutan är inte så kul. vilken underbart vacker vepa som jag vill ge min syster som bor i Wales i julklapp. Saknar henne så!
JAg delar på facebook. Cilla
larssontirri@yahoo.se

Lycka är ~ Onnea on sa...

hej!
Hittade in till bloggen din och tävlingen. vill gärna vara med.
lånar bilden och länkar hit i min blogg.
~marita~

Malmkakan sa...

Ja! Jag vill vara med och tävla om det underbara priset.

Länkar från min blogg.

Kram,
Cecilia

evamar sa...

Vilken läcker vepa. Den vill jag såklart vinna.

http://evamar.blogg.se/2010/october/vepa-14-okt.html

Maria sa...

Vilken tävling! Klart man måste vara med, vepan är ju UNDERBAR! Har ingen blogg själv, men skickar med länken i mina mail.

/Maria
maria.nolemo@gmail.com

Lilla Vrån sa...

Hej Milla..evigheter sedan jag besökte dig=blogguppehåll:)
Och nu när jag ska hälsa på hos dig igen så ser jag att du har en tävling.
Den vill jag såklart vara med i:)
Jag hoppas på tur!
Kramar/Carina

Photo by Maria sa...

Så fin vepa.. Den vill ju jag så klart vara med och försöka vinna..
Länken ligger nu på min blogg..

Kram Mia

Anonym sa...

Hej! Jag deltar gärna. Jag har ingen egen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i din fina tävling!

Solgården Butik och Café sa...

Så enkelt med ack så vackert :)
Självklart att jag vill ska vara med på denna tävling HOPPAS ATT JAG VINNER NU hihi.
Ha det så gott
kram kram/Sofia <-<--@ (en liten ros) ;)

Solgården Butik och Café sa...

Kom inte min kommentar med..Hmm ...tittar in och säger att jag länkar från min blogg! och än en gång jätte vacker tavel vepa!!

kram/Sofia

Helena sa...

Jag vill tävla!!!

jag har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/2010/october/tavla-om-en-vepa.html

Kram

Lillan sa...

jag vill gärna vara med i din tävling. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/october/vepa-duk.html

mail: litenmentuff@live.com

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag är inte med och tävlar men har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/october/vepa-1410.html

Sirpa sa...

Vilken fin tävling! Jag vill gärna vara med! Länkar från min blogg!
Har en trevlig tisdag!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottninh hos mig!

Unknown sa...

Vilken fin vepa den vill jag gärna vara med och försöka vinna. Länkar via min blogg.
Kram Ing-Britt

Pilo sa...

Jag vill såklart vara med i din tävling och länkar från min blogg.

Elin J sa...

Hej hej klart att jag är med! Tipsar om tävligen på min facebook!

*håller tummarna*

Kram elin jonsson

Anonym sa...

Hej i höstmyset!
fina och tänkvärda ord som jag absolut vill påminnas om!
Jag skickar ett mail till alla på min maillista(har ingen blogg ellr facebook) men med förbehållet att om dom vinner så går priset till mig;)
Må gott och njut!
Tack för en inspirernade blogg.
Alexandra i Östersund
Alexandragr8@hotmail.com

Uttan sa...

Men klart Jag vill vara med och tävla. Så fin.
Jag har länkat till Dej i högerspalten på Min Blogg.
Nu ska Jag kika vidare hos Dej.

Kram!

ANNIKA sa...

Jag är med i tävlingen om det fina priset.Jag mejlar vännerna och tipsar...
jag håller också tummarna...
gustafsson.57@hotmail.com

Veronica sa...

Hej Hej!
Är gärna med i din tävling!
Har även länkat i bloggen!
Mvh Veronica

Lilla Korsvirkeshuset sa...

Tittar in och skriver en rad att jag gärna är med i din tävling. Givetvis länkar jag till dig från min blogg och håller tummarna för tur :)

Kram,
Angelica

Mattias (mr22ga@hotmail.com) sa...

Jag är med såklart och tipsar här: http://villduvinna.blogg.se/2010/october/vepa-14-okt.html

Håller tummarna!
Mattias (mr22ga@hotmail.com)

A House With A View sa...

Vill jättegärna vara med i utlottningen och hoppas hoppas på tur!

Jag har blogg och länkar från den!

Kramiz aka

Det Vita Drömhuset sa...

Hej hej.

Jag vill gärna vara med i din utlottning av den fina vepan!
Jag berättar om din blogg i mail för min hemsida fungerar tyvärr inte... :(
Kram Åse

katja29_6@hotmail.com

Rävöra sa...

Så underbart vackert! Självklart är jag med och tävlar :D

Har tipsat här: http://midnattsbarn.blogg.se/2010/october/vacker-vepa.html
(miss_foxears@yahoo.co.uk)

Ellinor sa...

Ojojoj, jag har alldeles glömt att anmäla mig till din tävling. Klart att jag vill vara med!!
Jag länkar på min blogg.
Kram
Ellinor

Marias Collage sa...

Otroligt fin!
Vill gärna tävla om denna vackra vepa med så tänkvärda ord!

Jag har länkat i sidan på min blogg!

Ha en fin dag!
Hälsar Maria

Pyssel och Trams sa...

Jag vill också vara med i din fina utlottning!=)
Länkar i högerspalten på min blogg.

Mvh Anna

Cathrin sa...

Än har jag inte behövt skrapa rutorna, men visst har kylan kommit nu. Dags att mysa med te och filtar alltså! ;)

Jag vill gärna vara med i din utlottning. Satt just och funderade på vad jag skall hitta på för nytt i höst på väggarna här hemma... Länkar från mig.

Trevlig helg!
Kram
Cathrin

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill valdigt garna vara med!!! Den ar verkligen jattefin! Jag har tippsat har: http://barbados.blogg.se/2010/october/14-oktober-vepa.html

Anonym sa...

Jag har ingen blogg, men jag tipsat mina vänner via mail.
Vilken mysog blogg du har!
Jag vill gära vinna den fina vepan.

mariasvensson76@hotmail.com

Mjuka sa...

Underbart tävling!! Vill såklart vara med!
Länkar hos mig!
Kramar Malin

Mjuka sa...

Vill såklart vara med!! SÅ himla fin vinst!
Länkar hos mig
kramar Malin

Anna L sa...

Hej hej! Vilken fin blogg du har! Vill självklart vara med och tävla om den fina vinsten, har ingen blogg men tipar på fb.
Ha en trevlig kväll!
Hälsningar
Anna L

Felix sa...

Höll på att missa din fina tävling... Självklart vill jag vara med, men med så många tävlande blir det svårt att vinna... ;-) Jag länkar med bild på min blogg, och hoppas på tur i dragningen.

Hösthälsningar
Elisabet

Maritta sa...

Här har vi också skrapat rutor och fjällen visar sina vita toppar....ingen återvändo nu.
Vill såklart vara med i tävlingen och länkar från min blogg.

/Maritta

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag vill vara med. Har tipsat några vänner genom mail.

emeli_falk@hotmail.com

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg.
Kram Kicki

Sofie sa...

Vilken härlig vepa! Jag länkar från min blogg, och håller tummarna!

Nyanser av vitt sa...

Hej Milla
Vilken underbar vepa. Jag är gärna med och länkar hos mig
Ha en fin dag
Agneta

Therese♥ sa...

Jag har länkat din tävling i min blogg. http://theresevarld.blogspot.com/2010/10/tavling-hos-vita-drommar-och-choklad.html

Jätte fin vepa- den vill jag ha!

Ha en fin dag å kram!

Unknown sa...

Hej!! Gillar din härligt inspirerande blogg väldigt mycket. Jag har tipsat alla på jobbet nu!!

Hälsningar Erika
ikisen@gmail.com

En helt vanlig Isabell sa...

Vilken jättefin vepa! Jag har tipsat om tävlingen genom att länka på min blogg: http://belllybus.blogg.se/2010/november/tavling-vacker-vepa.html#comment

Håller tummarna!

Min mail är: bellybus@hotmail.com