fredag 29 oktober 2010

Invigning!


Hej på er!
Nu har jag bestämt mig för när invigningen av min lilla gårdsbutik blir av :)
Helgen v.44. På lördag och söndag mellan kl.11-15.
Jag bjuder på fika och fina erbjudanden i butiken!
Så nu är det fullt upp med att få allt klart. Jätteskoj!

En sak jag inte har bestämt mig för är om jag ska behålla eller sälja denna vackra pjäs:


Jag har alltid letat efter en sån här gammal kassa-apparat, utifall jag någon gång skulle öppna butik ;) Blev så glad när jag hittade den! Den är så charmig med veven på sidan.
Nu är det så att den är stor i en liten butik! Eftersom jag nu lever efter måttot "att bara spara det som verkligen används" funderara jag på att sälja. Nej, jag får nog fundera ett tag till, kanske går det att möblera om lite igen så att den får plats :)

Trevlig helg alla goa läsare!
Kramar /Milla

7 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad mysigt att du ska öppna din lilla butik. Önskar dig jätte lyckatill på vägen och hoppas allt går bra.

Jag skulle nog ha behållt den gamla kassapparaten ja.

Kram

Unknown sa...

Grattis grattis grattis till invigningen! Det kommer bli superbra, tror jag! Önskar bara att jag bodde närmare så jag kunde komma över!

Hmm, ja, kassaapparaten var jättefin, du får fundera!

Eftersom jag inte varit inne på bloggen på ett tag så får det bli en massa kommentarer i samma inlägg!
Grattis i efterskott till Loke!! Så fin han är och han såg så glad ut!! Och såååå snyggt ni har det i köket!! Önskar ganska ofta att vi hade ett större kök, men man får nöja sig med vad man har och det har ju blivit bra nu med lite omorganisation!

Ha en superhärlig helg och igen, stort lycka till med den lilla butiken!!
Stor kram!

Unknown sa...

Va härligt att du öppnar butik! Lycka till! OM jag skulle vara du..så skulle jag spara på den där kassaapparaten ett tag till för att se om den verkligen inte får plats...Du kanske ändå hittar en plats.. om inte så sälj den sen då.. den ä ju jättefin! Ha det gott. Kram Lenita

Pilo sa...

Behåll den!!! Den är ju jättefin! Stort lycka till med invigningen.

Handgjorda drömmar sa...

Vad roligt!! Lycka till och hoppas att kunderna strömmar till!!
Kassapparaten var urcharmig - förstår ditt dilemma...
Kram Marie

Vet inte om du missat, men jag hade en liten award till dig hos mig.... naturligtvis bara om du vill :)

Black Iris sa...

Ansträng dig riktigt ordentligt så får du nog plats med kassa-apparaten för den är ju urcharmig.
Lycka till med butiken också.

Maidi

Lilla gårdshuset sa...

Men åh vad kul att ha en liten gårdsbutik. Önskar dig ALL lycka!!!

Kramis/Heléne